Alternativní výuka

  • 28. Březen 2017 - 14:22

O tom, že předmět klinická propedeutika není jen „suchá“ teorie, se minulý týden přesvědčili žáci třetího ročníku. 

V rámci tematického celku specifické terapie jsme se zaměřili na dietoterapii a doplňkové terapeutické metody, jako např. arteterapie a muzikoterapie s relaxační technikou.

V projektu alternativní stravování bylo naším cílem - seznámit se s touto stravou, s jejími výhodami
i nevýhodami, zamyslet se nad možnostmi alternativního stravování v nemocnici. Žáci si také připravili menu bezlepkové stravy, vegetariánské, vegánské, makrobiotické, ale také i dnes velmi populární raw stravy.

Naopak v hodině arteterapie se žáci pokusili pomocí malby ztvárnit vše, co momentálně prožívají. Z muzikoterapie to pak byl jen krůček k relaxaci na zklidnění duše a eliminace stresu.

S alternativní výukou v hodinách jsme však neskončili a budeme pokračovat tématy - canisterapie, akupresura, homeopatie a psychoterapie. Výuku klinické propedeutiky zakončíme hodinou balneoterapie v lázních Luhačovice.

Mgr. Olga Králíková

Fotogalerie zde

 


Související články