Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.

10. 11. 2023

Dvouhodinový program o poruchách příjmů potravy

Dvouhodinový program o poruchách příjmů potravy

V pondělí 6. listopadu žáci druhého ročníku oborů Praktická sestra a Sociální činnost strávili podnětné dvě vyučovací hodiny s panem Přemyslem Šeděnkou ze Zlína, jenž pro ně proslovil přednášku vztahující se k poruchám příjmů potravy, zejména pak k mentální anorexii a bulimii. 


Tato přednáška byla zajištěna pracovníky Školního poradenského pracoviště.

Žáky velmi zaujatě vtáhl do diskuze o tom, jaké jsou jejich vlastní zážitky s poruchami příjmu potravy, pohovořil o pěti základních příčinách vzniku těchto poruch (jako jsou například přílišné očekávání rodiny a okolí, psychické zvládání vlastního tělesného vývoje v období puberty nebo traumatické zážitky rozličného typu) a odkázal také na instituce, na něž se mohou všichni v případě potřeby obrátit. Jak totiž praví stará zkušenost: nikdy nemusíš být na nic sám. 

Závěr přednášky doplnil vlastním příběhem, jelikož si sám touto neblahou zkušeností musel v době svého dospívání projít.

O tom, že se žákům program líbil, jistě svědčí věcné dotazy, které byly panu lektorovi v průběhu programu kladeny.

 

Mgr. Barbora Hofrová